söndag 4 mars 2012

Presentera väg


                                   Presentera väg - Bild tagen 2012-03-03


Att presentera väg är ganska intressant, då man till exempel ser ett vägbygge så nog sjutton är bilden givetvis mitt i bilden. Ingen tanke, inte tänka på andra, bara fokus att visa vägen.
Man kan visa vägar på andra sätt även om syftet inte är jättestor att skriva en A-uppsats om den.

Om man ska presentera en väg inför en grupp tror jag man föredrar "gyllenesnittet" än rakt på. Man ser lte av sidan av miljön från vägens alla håll, man ser vart vägen leder en och naturen i sin helhet.

Detta är den senaste vägen i Fågelfors tror jag som är byggd, ni får jättegärna  rätta mig för jag strävar mot det rätta en felaktig information. Stadsarkitekten hade säkert huvudbry "vad sjutton ska jag lägga denna väg nånstans..hmm". Vägen är den som går in bakom skolan för mat-servicen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar