lördag 25 februari 2012

Fågelfors Foto

Hej, mitt namn är Adam K på nätet :)
Jag är intresserad utav att ta foton.

Mina små meriter är:
Foto A
Foto B
Praktik på OT

Under dessa år i skolan lärde jag mig grunderna och fantasin står jag själv för :)

På denna sida kommer ni inte bara få se på foton utan ni kommer
även få förklaring till hur jag tänkt mig fotona.

Bloggsidan är byggd med mörk bakrund, allt för att inte ögonen ska irriteras då man ser i bilden, utan då fokuseras det mer på bilden än vid sidan om. Mycket beror på hur man vill att läsarna ska se på bloggen, jag vill att fotona hävs fram än själva bloggen sig. Blått är ju den färg jag gillar allra mest och fick även vara den färg som ska vara till rubrikerna.

Jag kommer att berätta o foto-termer då jag ska berätta tanken till fotona men ska försöka berätta på ett mer lättsammare sätt så alla förstår.
Om ni har frågor, gillar ogillar foton så skriv vad ni tycker...

Hoppas ni gillar bloggen och fotona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar